Actie series (Of gewoon andere leuke series als het maar vechten is)

Topic gestart door Danieljackson op 24-03-2015

Weet iemand nog wat actie series

Volg nu heel veel series maar meer is altijd leuk:

Spartacus
12 Monkeys
NCIS
NCIS los angeles
Arrow
The Flash
Gotham
Da Vinci's Demons
24
Strike Back
CSI Cyber
Forever
Heroes

Reacties (15)

Heplam op 24-03-2015 16:20

Banshee kan ik je zeker aanraden

Onlyjustme op 04-04-2015 11:20

The Blacklist, Agents of Shield, Person of Interest en Scorpion zijn heel leuk om te kijken :)

Danieljackson op 08-04-2015 16:58

Is scorpion een serie zoals csi of heel wat anders

Angelater op 08-04-2015 17:48

Scorpion is inderdaad je 'crime-of-the-week' serie, met een groep mensen met elk hun eigen trekjes. Gezamenlijk lossen de misdaden/problemen voor de politie op. Ik volg het zelf niet, maar ik zie er wel stukjes van. Is best leuk, geloof ik, maar vernieuwend niet. Alhoewel ik nog nooit een groep bestaande uit nerds heb gezien die dit werk verrichten. Hé, je kan altijd een aflevering of 2-3 proberen nietwaar?

Ik 'had' je trouwens Strike Back aangeraden, maar die heb je er al tussen staan. Good man ;)

Danieljackson op 09-04-2015 13:13

ja thnx heb zelf nogal een lijstje en nog maar 1 dagje wachten op daredevil zeker dat ik die ook ga kijken en verheug me heel erg op die nieuwe serie van samenvoeging flash en arrow

Danieljackson op 09-04-2015 13:14

Welke series kijk jij eigenlijk angelater

Angelater op 09-04-2015 17:46

Pfff, te veel om op te noemen, ben ik bang. Via deze website kan ik bijhouden welke series nog bezig zijn, en met mijn persoonlijk instellingen zie ik dat het er 110 zijn.

Van jouw lijstje kijk (of heb ik gekeken): Spartacus, Gotham, Da Vinci's Demons, 24, Strike Back.

Enkele andere series die ik volg, maar niet zozeer vol actie zitten: Justified, Game of Thrones, The Walking Dead, Supernatural, Agents of S.H.I.E.L.D., Shameless (US), Bates Motel, Chicago Fire, The Returned, Silicon, House of Lies, House of Cards, Hannibal, Homeland, The Leftovers, The Librarians, Marco Polo, Mad Men, Masters of Sex, Orange is the New Black, Penny Dreadful, Rectify, Ray Donovan, Sherlock, The Strain, Teen Wolf, True Detective, wat animatieseries, zoals The Simpsons, Family Guy... ennuh, Robot Chicken :)

Danieljackson op 14-04-2015 11:13

ik dacht dat ik er veel had :-)

Superpassie9 op 08-05-2015 00:23

Gezien jou lijstje DanielJackson, zou ik je ook zeker person of interest en agents of S.H.I.E.L.D. aanraden! Ik ben ook een actie fan dus zoek ook veel series met actie. Daredevil deed mijn actiehart ook sneller kloppen haha.

Danieljackson op 09-05-2015 22:36

Ja Agents of SHIELD staat ook al op mijn te bekijken lijstje alleen komt niks van. Over Daredevil heb ik twijfels heb de eerste 2 bekeken maar vond het echt meer praten en ik vond het vechten ja wel leuk als het er zeg maar was maar was er zo weinig

Danieljackson op 09-05-2015 22:37

En vraagje superpassie9 weet jij series die een beetje hetzelfde level actie hebben als de film Constantine met Keanu Reeves, Matrix en Machete enz

Superpassie9 op 10-05-2015 12:11

Ik kan wel genieten van transporter the series. Daar zit meer knok actie in dan SC-FI actie. Verder schijnt Banshee erg goed te zijn, maar daar kan ik zelf niet over oordelen. Daar ga ik binnenkort mee beginnen. Ik ben zelf ook op zoek naar series die echt om actie draaien. Dat is op dit moment veel te weinig. Van mij mogen er veel meer series komen met dezelfde insteek als 24 of strike back. Welke series volg jij op het moment dan Danieljackson die echt vol actie zitten?

Danieljackson op 12-05-2015 11:03

Arrow en Gotham

Superpassie9 op 12-05-2015 18:27

Die volg ik ook inderdaad. Ik zag vandaag een trailer op deze site voorbij komen van "The Player". Lijkt me ook wel wat. Check de trailer maar eens!

Danieljackson op 13-05-2015 18:07

Zou ik zeker doen