Spoilers in titel / synopsis

Topic gestart door Raven op 21-05-2015

Zo maar ff een account aangemaakt.

Ik bezoek graag deze site voor nieuwtjes mbt series. Maar al een langere tijd stoor ik me wel een beetje aande spoilers die in de titels/synopsis staat van de artikelen. Nu ook weer met de laatste GoT aflevering. Helaas ben ik nog niet in staat geweest om die te kijken en probeer dus ook alle nieuws te omzeilen wat me aardig was gelukt todat dit artikel voor bij kwam. Ook al zou ik deze site compleet negeren dan kwam het artikel vroeg of laat wel voorbij in mijn Facebook feed.

Aan de redactie kunnen jullie aub andere titels/synopsis bedenken die niet meteen het grote event van deze week weergeven zoals in het voorbeeld bij GoT. Denk daarbij ook aan de plaatjes want in dit voorbeeld was het wel heel makkelijk om te zien om welke personages het zou gaan.

Misschien is het een idee om met een soort van filters/tabbladen te werken zodat je nieuws en reviews kan onderscheiden in 'Alles / Alleen nieuws / Alleen reviews'.

Reacties (1)

Tako op 21-05-2015 10:40

Raven het is een goed punt. Het is niet altijd mogelijk om (kleine) spoilers te voorkomen maar ik ga de redactie je opmerkingen toesturen. Dank je voor de feedback!