Welke serie verdient een reboot/revival?

Topic gestart door Greaterfool op 26-05-2015

Nu bekend is dat zowel The X-files als Twin Peaks terug komen op tv ben ik nieuwsgierig van welke serie jullie graag een nieuw seizoen willen zien, ongeacht of de serie gecancelled is of gewoon een bijzonder teleurstellende laatste aflevering had.
Ik zal zelf al een paar suggesties doen:
1: Rubicon
2: Firefly
3: Dexter
4: My Name Is Earl

Reacties (8)

Danieljackson op 27-05-2015 10:29

Ik ben vast de enige maar ik vond Stargate wel leuk

Rls90 op 30-09-2015 22:00

Ik vond HBO's Looking heel erg tof. Een kleine intieme serie, helaas een te kleine doelgroep gehad denk ik.

Chris88 op 17-12-2015 13:06

Het is ook weer eens tijd voor een nieuwe Star Trek serie

Buymore op 05-01-2016 20:29

1. Dexter - Het einde was echt onacceptabel. Dexter moet terug komen op tv met 1 of 2 seizoenen en dit keer beter afronden die handel.

2. Transporter: The Series - Niet de sterkste serie maar ik ben fan The Transporter de eerste 3 films waren leuk en hier is elke aflevering een nieuwe vermakende film. Verstand op nul en kijken naar mooie vrouwen en auto's. Dus ja als iemand een soortgelijke serie weet reageer dan even :p

3. Sarah Connor Chronicles - Je weet wel zo'n seizoen die sterker is dan de vorige want er gaat iets groots gebeuren en opeens stoppen ze ermee.

Serieaddict56 op 23-02-2016 21:07

Van mij mogen ze hannibal wel terug brengen vond het een enorm goede serie

Frietgezicht op 24-05-2016 20:16

@ Serieaddict,idd Hannibal hoewel 1 seizoen genoeg is voor mij want anders gaan ze het maybe uitrekken.

Deadwood moet een keertje verder gaan ook al is het maar 1 seizoen om het af te ronden.

Carnivale graag een einde aan breien.

Lost maybe maar als het verhaal maar goed is. Geen reboot hoor maar een nieuwe groep op het eiland.

Een sterk seizoen The Wire met dezelfde karakters(die nog leven) lijkt mij ook interessant.

Dexter lees ik hierboven haha,die serie ging veel te lang door juist,aub niet nog meer en The Transporter had uberhaubt bij 1 of hoogstens 2 films moeten blijven.

Serieaddict56 op 05-07-2016 10:35

@frietgezicht beter dat ze nu aan het nadenken zijn over nieuwe seizoenen van hannibal

Abeschippers op 04-08-2016 09:57

1. Een nieuw seizoen van Dexter om de boel goed af te sluiten. Ik zie het liefste iets zoals seizoen 1 of seizoen 4.

2. Limitless, seizoen 1 was goed besluiten ze om het te cancelen.