Wat is de laatste serie die je hebt gezien?

Topic gestart door Secret1994 op 07-10-2015

We hadden dit onderwerp al op ons FilmTotaal Forum, hierzo... Dus tijd dat we nu op onze eigen SerieTotaal zo'n onderwerp hebben!

Principe gaat als volgt: hier kun je plaatsen welke serie, welke aflevering van welk seizoen, je het laatst hebt gezien.
Anderen kunnen hierop dan verder ingaan wat zij vonden van die serie of bepaalde aflevering...

Laat ik maar dit onderwerp beginnen met:
Juist de eerste aflevering van het 2e seizoen van de Flash gezien! He's back! Begint al onmiddelijk met het mysterie waar (spoiler alert) the hell the cliffhanger is gebleven???
Einde van deze eerste aflevering eindigt ofcourse té goed... Maar daar maakt die rare twist weer een einde aan.
Ook het einde van de aflevering met een mysterieuze nieuwkomer doet je al uitkijken naar de volgende aflevering :D

Reacties (12)

Danieljackson op 10-10-2015 19:27

De laatste goede was From Dusk Till Dawn the Series seizoen 2 aflevering 2 Dat is echt een goede serie nu alleen nog een beetje de samenhang van seizoen 2 zien te achterhalen maar voor de rest top. Alleen heb ik net de 1e aflevering van seizoen 3 van Sleepy Hollow gezien. Die vond ik ongelofelijk tegenvallen. Nadat crime gedoe van seizoen 2 dacht ik dat ze er wel wat van hadden geleerd net zoals Gotham maar nee hoor 1e aflevering hoort verhaal te zijn kennis maken met de vijand enz niet een saaie Goede Tijden Slechte Tijden aflevering(sorry voor mensen die het wel leuk vinden GTST kon geen betere vergelijking vinden) waarbij Crane Mills probeert weer bij de Witness club toe te voegen maar meteen weer Oh er is weer een demoontje laten we hem effe opruimen (spoiler alert) de demoon zag er een beetje uit als de duivel maar uiteraard is het hem weer eens nietNee ik geef deze serie nog een seizoen de kans en anders ja gaat ie weg wat mij betreft echter is de komedie wel leuk

Secret1994 op 13-10-2015 17:46

Sleepy Hollow's eerste seizoen vond ik al matig... Enkel de seizoensfinale zorgde voor enigszins samenhang in heel het seizoen. Maar ben niet aan seizoen 2 begonnen...

Secret1994 op 13-10-2015 17:51

Intussen ook begonnen aan deze series (die deze week of vorige weken hun aftrap hebben gemaakt.

Arrow - S4e1
Begint redelijk goed. Een nieuwe villain die misschien weer het niveau van DeathStroke kan halen: (spoiler alert) Damien Dark

Gotham - S2e1
Ik had het beetje moeilijk om te herinneren wat er vorig seizoen gebeurd was. Want voor ik het wist begon dit seizoen met Gordon die het verkeer staat te regelen en onder de duim van die hoge pief staat en (spoiler alert) wordt ontslagen
Maar ook in Gotham maken ze een zeer mooie inleiding van de villains. (met een wannabe joker en harley quin)

Walking Dead S6e1
Alvast niet zo spannend als de opening van seizoen 5 natuurlijk. Ze probeerden de opbouw mooi aan te pakken, maar het zwart-wit gebruik stoorde me meer. Verschrikkelijk toen de extra aflevering eindigde bij een super spannend moment!

Agents of SHIELD S3e1 - S3e2
Zeer interessante opening met een pak nieuwe personages en mysteries. Voorlopig weet dit seizoen me nog in de ban te houden, maar bij de vorige moest ik gewoon wachten tot mei om ze allen in één keer uit te kijken.
Vooral in de eerste aflevering een zeer sterke scene met de Schotse Fits!

Greaterfool op 17-10-2015 23:38

Heb net de eerste episode van het 2e seizoen van The Knick gezien, Godsamme wat heb ik die serie gemist, alles is zo geweldig, de muziek, regie, decor en rekwisieten.
Ik ben erg benieuwd hoe Dr. Thackery (spoiler alert) dit seizoen om zal gaan met z'n verslaving, je kon heel duidelijk zien dat die 'afkick-clinic' meer geïnteresseerd waren in z'n medische vaardigheid dan z'n gezondheid, tevens 10 zeeknopen kunnen knopen betekent niet dat je genezen bent van je verslaving.
Ook ben ik erg nieuwsgierig (spoiler alert) hoe de rechtszaak van de Sister Harriet zal gaan

Frietgezicht op 24-05-2016 22:03

Top of the Lake gezien. Mini serie en best de moeite waard.

Banshee afgekeken. Ik denk best een onbekende en onderschatte serie want hoor er weinig over maar ik vond het een fantastische harde serie vol goede acteerprestaties en leuke verhaallijnen plus mooi knokpartijen en zat bloot.

Moemsie1968 op 25-07-2016 22:13

Stranger Things in zn geheel gekeken; was wel onderhoudend: jaren 80 sfeertje, beetje Stephen King/Twilight/Goonies; als je daarvan houd zit je goed ;)

Anoek op 04-01-2017 15:34

Westworld........al snap ik het verhaal niet helemaal :-P

Menofstyle op 08-01-2017 20:18

Taboo net aflevering 1 gezien belooft nu al de nieuwe serie van 2017 te worden.

Abeschippers op 08-01-2017 21:37

The 100 Seizoen 3
Minder dan de eerste twee seizoenen, maar nog steeds erg goed! Kijk zeker uit naar het 4e seizoen dat in februari start.

Sherlock Seizoen 4 Episode 1-3
Na lange tijd was er eindelijk een nieuwe aflevering van Sherlock, maar hij viel wat tegen... Vanavond een nieuwe kans met aflevering 2. Update Aflevering twee was al een heel stuk beter, maar nog steeds ondermaats. Wel een goede aanzet tot de derde episode die hopelijk erg spectaculair wordt. Update 2 Aflevering drie was weer van het niveau wat ik gewend ben van Sherlock! Met gemak de beste van het seizoen en denk ik ook een van de beste Sherlock-episodes.

Dirk Gently's Holistic Detective Agency Seizoen 1
Tot nu toe een heel erg random serie en ik begrijp er soms niks van, toch blijft het me op een bepaalde manier boeien. Ik hoop dat ik er gaandeweg iets meer van ga begrijpen. Update Inmiddels het hele eerste seizoen bekeken en ik begon het eindelijk te begrijpen na 5 episodes, laatste episodes waren ook zeker de moeite waard. Ik kijk uit naar een 2e seizoen.

Wie is de Mol? Seizoen 17 Aflevering 1-2
Een nieuw jaar begint met een nieuw seizoen WIDM en de eerst aflevering zat weer ouderwets vol met twists. Kijk uit naar de rest van het seizoen en ga volop op zoek naar de mol. Update Aflevering twee was opnieuw erg spannend, weer een afvaller dus we zijn weer een stapje dichterbij de Mol!

Yu-Gi-Oh! Duel Monsters Seizoen 5
Hele laatste seizoen van Yu-Gi-Oh! opnieuw bekeken doordat een van mijn vrienden helemaal gek is van anime, was zeker weer eens leuk om te kijken!

A Series of Unfortunate Events Seizoen 1
Eerste aflevering gezien en de serie is veelbelovend! Neil Patrick Harris is tot nu toe het hoogtepunt! Update Nu aanbeland bij episode 4, serie begint wat repentatief te worden, vermakelijk maar geen topper. Update 2 Hele eerste seizoen uitgekeken, laatste twee afleveringen waren opnieuw niet erg spannend. Redelijke serie.

Vampire Diaries Seizoen 8 Episode 8
De serie is terug na een winterstop voor zijn laatste setje afleveringen en start met een redelijk aflevering. Hopelijk kan er binnenkort een aanzet worden gedaan naar een mooie seriesfinale!

Shooter Season 1 Episode 10
De laatste episode van het seizoen, solide episode vergelijkbaar met alle afleveringen daarvoor. Over het geheel een vermakelijke serie.

The Blacklist Season 1 Episode 1-6
Na me er lang op verheugd te hebben toch maar gestart met The Blacklist, ondanks dat ik nog met teveel series bezig ben. Ik ben blij dat ik toch ben gestart eerste twee afleveringen waren erg vet! Hopelijk zet deze goede lijn zich voort. update Serie blijft na 6 afleveringen nog steeds erg intressant, het overkoepelende plot is nu aardig neergezet en begint zich leuk te ontwikkelen. Ook de "villain of the week" is in de meeste gevallen erg intressant. Tot nu toe 1 mindere villain.

Lorenzo020 op 22-01-2017 21:34

Breakingbad

Buymore op 11-02-2017 21:32

Shooter!

Heel leuk!

Abeschippers op 13-02-2017 11:32

Ben nu bezig met Santa Clarita Diet op Netflix. Grappige serie! Een aanrader voor fans van iZombie, Dexter ed.