Nederlandse series

Topic gestart door Greaterfool op 22-11-2015

Ik heb net de pilot van Vechtershart gezien, en ik was positief verrast over de kwaliteit.
Dus ik vroeg me af welke nederlandse tv series hier geliefd zijn of naar welke jullie uitkijken.
Vind zelf dat hier vrij weinig nieuws over nederlandse series gepost word, en daar zou ik graag wat meer van zien.
ik zelf kijk erg uit naar Brussel, die serie die geproduceert zal worden door KPN.

Reacties (3)

Irene op 21-01-2016 15:03

Vechtershart heeft een goed begin, moet de andere afleveringen nog zien. Qua Nederlandse series vind ik Penoza goed (laatste seizoen was te vaag), Hollands Hoop is leuk al is het soms een slap aftreksel van Breaking Bad en voor simpele humor kijk ik graag naar Divorce. Ik heb ook veel oude series weer teruggekeken als Oppassen!!!, Unit 13 en Baantjer.

Moet nog beginnen aan de Zwarte Tulp. Iemand nog suggesties voor Nederlandse series?

Greaterfool op 21-01-2016 23:04

Ik vind Jeuk! hilarisch! Dat kan ik echt iedereen aanraden, alleen is het soms wel tenenkrommend om naar te kijken. Lijkt een beetje op een Nederlandse remake van Curb Your Enthusiasm, niet qua verhaal maar wel qua soort humor.

Toffe avatar trouwens

Frietgezicht op 24-05-2016 20:12

@ Irene, Van God Los de serie is best de moeite waard hoewel elke aflevering een apart (waargebeurd) verhaal heeft en de ene is beter dan de andere maar een goed niveau.

Penoza idd wel goed maar steeds ongeloofwaardiger. Nog 1 seizoen en dan kappen aub.

Celblok H vind ik wel wat hebben. Ik irriteer mij ook wel aan paar dingen en valt zat op aan te merken maar ik blijf het volgen en ik kijk voor de rest geen Nederlandse series behalve de namen hierboven omdat het vaak zo tenenkrommend slecht is.

Met series als Moordvrouw als dieptepunt.