Tips nodig, leuke actie serie

Topic gestart door Pmvantil op 16-11-2014

Hoi allemaal,

heeft iemand nog goede tips voor series?
Ik ben op zoek naar een leuke actie serie, liefst met al een paar seizoenen. Maar bijna alle websites focussen alleen op al het bekende nieuwe gebeuren.

Ik zoek met name iets zoals Nikita, Covert Affairs, Burn Notice, Alias, Chuck..

Ik volg de volgende series maar ben helemaal bij op het moment:

CSI Las Vegas
Covert Affairs
Continuum
Castle
Game of Thrones
Hawaii five o
Homeland
House of Cards
Rookie Blue
Shameless
Sherlock
Suits
The 100
The big bang theory
The good wife
The last Ship
The Strain
The Walking Dead
True Detective
Under the Dome

en heb in het verleden erg genoten van

24
Prison Break
Chuck
Nikita
Alias
Burn Notice

Weet iemand nog iets?

tnx,
PM

Reacties (7)

Onlyjustme op 19-11-2014 19:52

Person of Interest. Erg gave serie.
The Blacklist. Al is die nu net met het tweede seizoen bezig, wel heel leuk om te kijken.

Superpassie9 op 05-01-2015 16:09

Strike back is een zeer vermakelijke actie serie! Seizoen 1 is een voorproefje van zes afleveringen. Vanaf seizoen 2 wordt het echt geweldig met 2 nieuwe hoofdpersonen die in seizoen 3 en 4 ook terugkeren. Iedere aflevering vindt er wel geweld plaats.

Verder is Arrow ook zeker een aanrader!

Danieljackson op 12-01-2015 12:03

24 live another day ook al gezien neem ik aan

Danieljackson op 12-01-2015 12:04

en anders NCIS en NCIS new orleans en NCIS los angeles

Marco polo en the flash en gotham hele grote aanraders

Danieljackson op 12-01-2015 12:05

anders is touch ook heel erg leuk met Kiefer Sutherland ook van 24 seizoen 1 is misschien wat saai maar seizoen 2 is echt bloedstollende actie en spanning

Greaterfool op 13-01-2015 21:07

Ik zelf vind Banshee 1 van de beste actieseries die ik gezien heb, daarnaast is het plot en acteerwerk ook niet slecht, wat naar mijn mening wel vaak het geval is bij andere actie series.

Mrnonsensical op 14-01-2015 21:00

Ik weet niet zeker of het als actieserie geldt, maar The Americans is zeker het bekijken waard, één van de slimste en sterkste series van de afgelopen 2 jaar. Ook gewaagd omdat de hoofdpersonen Soviet spionnen zijn in de Verenigde Staten, een originele twist ipv altijd maar die Britse en Amerikaanse spionnen als protagonisten.