Series / Nieuws
Binge nog snel de eerste 2 seizoenen van deze dystopische scifi voordat het 3e volgende week weer begint op AppleTV
Volg Juliette in het derde seizoen van 'Silo', vanaf 3 juli op Apple TV.
Op 3 juli verschijnt het derde seizoen van de sciencefictionserie Silo op Apple TV. De dystopische serie scoort een 8,1 op IMDb, wat het echt één van de grootste series van het moment maakt. Wat gebeurde er ook alweer in de eerste twee seizoenen? Binge de serie nog snel of lees onderstaande korte samenvatting door.
Het verhaal start wanneer sheriff Holston en technicus Juliette, die na een grote wereldramp in een bunker leven, de dood van een IT-specialist onderzoeken. Nadat Holston besluit om de bunker vrijwillig te verlaten, benoemt hij Juliette tot zijn opvolger. Ze stuit op een grootschalig complot en merkt dat de leidinggevenden de bewoners stelselmatig voorliegen. Uiteindelijk sluit ze een deal en stapt ze zelf naar buiten. Via haar helm ziet ze eerst een weelderige wereld, waarna de projectie wegvalt en een verwoeste woestenij vol vergelijkbare bunkers overblijft.
In het tweede seizoen zoekt Juliette naar overlevingsmiddelen in een verlaten basis, waar ze de zonderlinge Solo ontmoet. Ondertussen dreigt er thuis een opstand uit te breken tegen het beleid van IT-hoofd Bernard. Hij laat een medewerker oude documenten ontcijferen en onthult dat er in totaal 51 verbonden bunkers bestaan.
De situatie escaleert wanneer deze medewerker een geheime deur ontdekt en waarschuwingen krijgt van een digitaal systeem, dat dreigt alle inwoners te vergiftigen bij verraad. Juliette keert vervolgens terug naar haar thuisbasis, wat direct leidt tot de activering van een gevaarlijk protocol in de luchtsluis. Het seizoen stopt met een sprong naar het verleden in Washington, waar geruchten over een vuile bom een mogelijke aanval inluiden.
De producenten verwachten dat de komende afleveringen de overgebleven vragen over het ontstaan van de faciliteiten structureel beantwoorden. Het derde seizoen van Silo is vanaf 3 juli beschikbaar via Apple TV.
Het verhaal start wanneer sheriff Holston en technicus Juliette, die na een grote wereldramp in een bunker leven, de dood van een IT-specialist onderzoeken. Nadat Holston besluit om de bunker vrijwillig te verlaten, benoemt hij Juliette tot zijn opvolger. Ze stuit op een grootschalig complot en merkt dat de leidinggevenden de bewoners stelselmatig voorliegen. Uiteindelijk sluit ze een deal en stapt ze zelf naar buiten. Via haar helm ziet ze eerst een weelderige wereld, waarna de projectie wegvalt en een verwoeste woestenij vol vergelijkbare bunkers overblijft.
Ontdekkingen en opstand
In het tweede seizoen zoekt Juliette naar overlevingsmiddelen in een verlaten basis, waar ze de zonderlinge Solo ontmoet. Ondertussen dreigt er thuis een opstand uit te breken tegen het beleid van IT-hoofd Bernard. Hij laat een medewerker oude documenten ontcijferen en onthult dat er in totaal 51 verbonden bunkers bestaan.
Gerelateerd nieuws
De situatie escaleert wanneer deze medewerker een geheime deur ontdekt en waarschuwingen krijgt van een digitaal systeem, dat dreigt alle inwoners te vergiftigen bij verraad. Juliette keert vervolgens terug naar haar thuisbasis, wat direct leidt tot de activering van een gevaarlijk protocol in de luchtsluis. Het seizoen stopt met een sprong naar het verleden in Washington, waar geruchten over een vuile bom een mogelijke aanval inluiden.
Nieuwe antwoorden
De producenten verwachten dat de komende afleveringen de overgebleven vragen over het ontstaan van de faciliteiten structureel beantwoorden. Het derde seizoen van Silo is vanaf 3 juli beschikbaar via Apple TV.