search
Griezelig konijn moet streamingdienst Tubi op de kaart zetten
Series / Nieuws

Griezelig konijn moet streamingdienst Tubi op de kaart zetten

Tubi heeft een opmerkelijke reclame gedeeld tijdens de Super Bowl die goed gewaardeerd wordt.

De Super Bowl is misschien wel de beste manier om reclame te maken voor je bedrijf, maar tevens een van de duurste. Miljoenen mensen kijken ernaar, dus mag het ook miljoenen kosten.

Dus als je besluit een reclame voor de Super Bowl te maken, dan kan je er beter maar iets moois van maken. Zo dachten ze er ook over bij Tubi, een Amerikaanse streamingdienst die binnenkort ook in Europa moet verschijnen.

Super Bowl-reclame Tubi


Tubi is de grootste streamingdienst in de VS op het gebied van gratis content, maar Europeanen hebben de afgelopen tijd niet van de service kunnen genieten. Binnenkort wel weer, als alles volgens de planning verloopt.

Tijdens de Super Bowl deelde Tubi een opmerkelijke reclame die gaat over 'rabbit holes'. In de reclame zien we hoe talloze konijnen mensen letterlijk in hun konijnengaten gooien, als symboliek voor de vele rabbit holes waar je als kijker van Tubi in kunt belanden.

Tubi probeert hun kijkers namelijk een zo breed en gevarieerd mogelijk assortiment een gratis films en series te bieden, zodat kijkers zich urenlang in de content op het platform kunnen verliezen.

Tubi komt als het goed is dit jaar nog naar Europa. Bekijk hieronder de Super Bowl-reclame.

Interesse om voor ons te komen schrijven? Wij zijn op zoek naar freelance redacteuren.

Aanbevolen artikelen