search
Netflix domineert alle andere streamingdiensten met deze serie
Series / Nieuws

Netflix domineert alle andere streamingdiensten met deze serie

The Witcher scoort zo ontzettend goed dat de serie helemaal bovenaan staat.

Let op! Het onderstaande artikel bevat mogelijk spoilers.
Een legioen aan fans maakt dat The Witcher een groot publiek trok naar Netflix. Het tweede seizoen van de serie debuteerde afgelopen maand op de streamingdienst en is volgens Nielsen echt een gigantische hit.

The Witcher bleek het meest bekeken volgens Nielsen, dat de kijkminuten tussen 13 en 19 december rapporteerde. In totaal keken mensen in de Verenigde Staten een kleine 2,191 miljard minuten op Netflix. Dat is veel, veel hoger dan de tweede serie op de lijst; Hawkeye van Disney+, dat 580 miljoen minuten bekeken werd. The Witcher trok dus viermaal zolang kijkers.

The Witcher
De kijkcijfers die gerapporteerd worden door Nielsen zijn in lijn met de data die Netflix vrijgaf. Dat claimde al dat The Witcher seizoen 2 in de eerste 28 dagen na de release zo'n 462,5 miljoen uur bekeken werd. Daarmee is het tweede seizoen het zevende beste Engelstalige debuut in de geschiedenis van de streamingdienst.

Seizoen 2 van The Witcher begon ermee dat Geralt of Rivia ervan overtuigd was dat Yennefer's leven verloren ging tijdens de Battle of Sodden.

Geralt neemt Princess Cirilla daarom mee naar de veiligste plek die hij kent: zijn jeugdthuis Kaer Morhen. Terwijl de koningen, elfen, mensen en demonen van het Continent strijden om suprematie buiten de muren, moet hij het meisje beschermen tegen iets veel gevaarlijkers: de mysterieuze kracht die zij in zich heeft.

The Witcher binge je op Netflix.



Aanbevolen artikelen